Loading

Doç.Dr.

Elif ATABEK YİĞİT

Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

İletişim

eatabek@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 71 63

1.1-SSCI, SCI-EXP, AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANAN TAM MAKALE :
1 Atabek-Yigit, E; - Can cognitive structure outcomes reveal cognitive styles? A study on the relationship between cognitive styles and cognitive structure outcomes on the subject of chemical kinetics - CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE - Vol.19 - pp.746 - ISSN : 1109-4028 - DOI : 10.1039/c8rp00018b - English - Article - 2018 - WOS:000456345400008
2 Atabek-Yigit, E; - EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEN COGNITIVE STRUCTURE OUTCOMES AND TEST ACHIEVEMENTS OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS ON CHEMICAL BONDING VIA FLOW MAPPING - JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION - Vol.14 - pp.524 - ISSN : 1648-3898 - English - Article - 2015 - WOS:000361742900010
3 Yigit, EA; Ercal, N; - Release of N-acetylcysteine and N-acetylcysteine Amide From Contact Lenses - EYE & CONTACT LENS-SCIENCE AND CLINICAL PRACTICE - Vol.39 - pp.335 - ISSN : 1542-2321 - DOI : 10.1097/ICL.0b013e3182a2f8bc - SEP - English - Article - 2013 - WOS:000326440600004
4 Elif Atabek Yiğit, Nuran Ercal - Release of N-Acetylcysteine and N-Acetylcysteine Amide from Contact Lenses - Eye and Contact Lens Science and Clinical Practice - Vol.39 - pp.335 - ISSN : 1542-2321 - DOI : 10.1097/ICL.0b013e3182a2f8bc - 2013
5 Elif Atabek Yiğit, Murat Teker - Disperse Dyeability of Polypropylene Fibers via Microwave and Ultrasonic Energy - Polymer and Polymer Composites - Vol.19 - pp.711 - ISSN : 1478-2391 - 2011
6 BALKAN-KIYICI, F.;ATABEK-YIGIT, E. - SINIF DUVARLARININ ÖTESİNDE FEN EĞİTİMİ: RÜZGAR SANTRALİNE TEKNİK GEZİ - INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES - Vol.21 - 04 - 2010 - SAU
1.4-DİĞER HAKEMLİ ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE YAYIMLANAN TAM MAKALE :
1 Canan Laçin Şimşek, Fatime Balkan Kıyıcı, Elif Atabek Yiğit - Muze Ziyaretinin Ogretmen Adaylarinin Dusuncelerine Etkisinin Incelenmesi - Kalem Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi - Vol.3 - pp.115 - ISSN : 2146-5606 - 2013
2 Zeynep Demirtaş, Fatime Balkan Kıyıcı, Elif Atabek Yiğit - Concept Cartoons in Science Education: Availability and Students’ Opinions about the Cartoons - Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies - Vol.1 - pp.861 - ISSN : 1308-7711 - 2012
3 Elif Atabek Yiğit, Murat Teker - A New Method to Increase Disperse Dyeability of Polypropylene Fibers: Ultrasonic Assisted Dyeing - Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi - Vol.4 - pp.50 - ISSN : 1309-2243 - 2011
4 ATABEK-YIGIT, E.;TEKER, M. - A NEW METHOD TO INCREASE DISPERSE DYEABILITY OF POLYPROPYLENE FIBERS: ULTRASONIC ASSISTED DYEING - MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DERGİSİ - Vol.4 - pp.50 - 2011 - SAU
5 ATABEK, E.;SEVINC, V. - PVC/PMMA BLENDLERİNİN KARIŞABİLİRLİĞİNİN VİSKOZİMETRİK VE SPEKTROSKOPİK YÖNTEMLER İLE İNCELEMESİ - SAÜ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DERGİSİ - Vol.9 - pp.8 - 2005 - SAU
6 Elif Atabek, Vahdettin Sevinç - PVC/PMMA Blendlerinin Karışabilirliğinin Viskozimetrik ve Spektroskopik Yöntemler ile İncelemesi - SAÜ Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi - Vol.9 - pp.8 - ISSN : 1301-4048 - 2005
7 Elif Atabek, Nurhan Uluorta - Beyin Eğitimi ve Fen Bilgisi Laboratuvar Öğretimindeki Yeri - Sakarya Üni. Eğitim Fak. Dergisi - Vol.6 - pp.295 - ISSN : 1303-0310 - 2003
8 ATABEK, E.;ULUORTA, N. - BEYİN EĞİTİMİ VE FEN BİLGİSİ LABORATUVAR ÖĞRETİMİNDEKİ YERİ - SAKARYA ÜNİ. EĞİTİM FAK. DERGİSİ - Vol.6 - pp.295 - 10 - 2003 - SAU
2.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ATABEK YİĞİT,ELİF - Ultrasonic Assisted Dyeability of Polypropylene Fibers - 07 - 2009 - B-SAU-3764
2.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Atabek-Yiğit, E., Aktepe, Ö., - İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Geri Dönüşüm ile İlgili Düşüncelerinin Belirlenmesi - 14-16 Mayıs - 2012 - SAU
2 Atabek-Yiğit, E., Balkan-Kıyıcı, F., Darçın, E.S. - Doğa Eğitimi ile Geleceğin Çevre Algısındaki Değişimin Belirlenmesi - 14-16 Mayıs - 2012 - SAU
3 ATABEK YIGIT, E.;BALKAN-KIYICI, F.;KIRMAN, E.;USTUNDAG, S. - Fen Bilgisi İle İlgili Yapılmış Tezlerin Yöntem Açısından İncelenmesi - 23-25.09 - 2010 - B-SAU-1271
4 ATABEK YİĞİT, E.;KAVSUT, G.;BALKAN-KIYICI, F.;AKOVA, A.;DEVECI, I. - Fen Ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuar Araç Gereçlerini Tanıma Düzeyleri - 23-25.09 - 2010 - B-SAU-1272
5 ATABEK YİĞİT, E.;BALKAN-KIYICI, F.;BERK, E.;KULAK, B. - Meslek Kuruluşlarına Yapılan Gezilerin Öğrencilerin Düşledikleri Kariyere Etkisi - 23-25.09 - 2010 - B-SAU-1273
6 ATABEK YİĞİT, E.;SEVINC, V.;BALKAN-KIYICI, F. - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitiminin Gerekliliğine ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri - 01-03.09 - 2008 - B-SAU-1270
7 ATABEK YİĞİT, E.;SEVINC, V. - PVC/PMMA Blendlerinin Karışabilirliğinin Viskozimetrik Yöntem ile İncelenmesi - 23-30.04 - 2004 - B-SAU-1274
3.4-ALANINDA ULUSAL YAYIMLANAN BİLİMSEL KİTAP :
1 ATABEK-YIGIT, E. - SANAYİ KURULUŞLARI, FEN ÖGRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI - PEGEM AKADEMİ - 2011 - SAU
3.6-ALANINDA ULUSAL YAYIMLANAN KİTAP BÖLÜMÜ :
1 ATABEK-YIGIT, E. - ÇEVRE SORUNLARI,EĞİTİM FAKÜLTELERİ İÇİN GENEL ÇEVRE BİLİMİ - MAYA AKADEMI - 2009 - SAU
2 ATABEK-YIGIT, E. - ENERJİ VE ÇEVRE, EĞİTİM FAKÜLTELERİ İÇİN GENEL ÇEVRE BİLİMİ - MAYA AKADEMİ - 2009 - SAU
4.2-DİĞER ULUSLARARASI ÖZEL VEYA RESMİ KURUM VE KURULUŞLAR TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ PROJE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) :
1 Murat TEKER,Elif Atabek YİОİT - Polipropilen elyafın boyanabilirliğinin ve nem tutuculuğunun incelenmesi - Vol.2000 - DOI : Tamamlandı - 3 - 2006 - SAU-FBDTEZ -2006-FBD-021
2 ATABEK-YIGIT, E. - POLİPROPİLEN ELYAFIN BOYANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ - SAU BAPK - 2006-FBD-021 - 0 - SAU
4.3-TÜBA VE TÜBİTAK DESTEKLİ PROJE :
1 ATABEK-YIGIT, E. - DOĞA EĞİTİMİ İLE ÇEVRE BİLİNCİ: SAKARYA VE ÇEVRESİ - BİLİM VE TOPLUM PROJESİ-TÜBİTAK-4004 - 111B070 - 0 - SAU
2 ATABEK-YIGIT, E. - DAHA TEMİZ BİR HENDEK İÇİN ELELE - BİLİM VE TOPLUM PROJESİ - 0 - SAU
9.6-SSCI, SCI-EXP, AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Sakarya University Journal of Education - Vol.3 - 2012
2 Eğitim Teknolojileri Araştırmaları - Vol.3 - 2011
3 International Online Journal of Educational Sciences - Vol.3 - 2011
10.3-ALANINDA YURTİÇİ KAMU KURUM VE KURULUŞLARINDAN ALINAN BİLİM ÖDÜLÜ :
1 BİDEB YURTDIŞI BİLİMSEL ETKİNLİKLERİ DESTEKLEME PROGRAMI DESTEĞİ, EUROPEAN POLYMER CONGRESS’09 - TUBITAK - 07 - 2009 - SAU
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
2 UZMANLIK ALAN DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
3 İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDATINDA KİMYA KON - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
4 İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ MÜFREDATINDA KİMYA KON - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
5 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
6 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
7 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
8 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
9 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
10 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
13.2-LİSANS VE ÖN LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
2 GENEL KİMYA II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
3 GENEL KİMYA II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
4 A SEÇ II (ÇEVRE KİMYASI) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
5 A SEÇ II (ÇEVRE KİMYASI) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
6 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
7 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
8 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2012
9 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
10 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
11 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
12 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
13 A SEÇI:TEKNİK KİMYA - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
14 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
15 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
16 GENEL KİMYA II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2011
17 GENEL KİMYA LABORATUARI I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2011
18 GENEL KİMYA LABORATUARI I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2011
19 GENEL KİMYA LABORATUARI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2011
20 GENEL KİMYA LABORATUARI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2011
21 GENEL KİMYA LABORATUARI I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2011
22 GENEL KİMYA LABORATUARI I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2011
23 GENEL KİMYA LABORATUARI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2011
24 GENEL KİMYA LABORATUARI II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2011
25 GENEL KİMYA I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2011
26 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
27 GENEL KİMYA II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2010
28 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
29 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
30 GENEL KİMYA II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2010
31 FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2010
32 FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2010
33 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010
34 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
35 GK SEÇ II:FEN ÖĞR. OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
36 GENEL FİZİK LABORATUARI I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2010
37 GENEL FİZİK LABORATUARI I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2010
38 GENEL KİMYA I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2010
14.4-ULUSAL AKADEMİK ORGANİZASYON (KONGRE, SEMPOZYUM, PANEL SANAT VE TASARIM ETKİNLİKLERİ, SPORTİF ORGANİZASYONLAR) DÜZENLEMEK :
1 ATABEK-YIGIT, E. - NANOTEKNOLOJI GUNLERI SEMINERI, SAUFIT, SAKARYA - 2010 - SAU
2 ATABEK-YIGIT, E.;TEKER, M. - POLIPROPILEN ELYAFIN BOYANABILIRLIGININ INCELENMESI, SAU BAPK, SONUC RAPORU, PROJE NO:2006-FBD-021 - 2006 - SAU
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 Sakarya Üniversitesi - Eğitim Fakültesi - Araştırma Görevlisi - 2019
BİLDİRİLER
Okul öncesi, ilköğretim, ortaöğretim ve mesleki ve teknik lise öğretim programlarında yer alan kazanımların çevre açısından incelenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Maddenin Hal Değişimi ile İlgili Kavramlar Hakkındaki Bilgilerinin İncelenmesi
Öğretmen Adaylarının Derslerine Teknolojiyi Entegre Edebilme Durumlarının Belirlenmesi
Ortaokul Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) ile İlgili Mesleklere İlişkin İlgilerinin Belirlenmesi
Okullarda Gerceklestirilen Bilim Fuarlarina Iliskin Ogretmen Gorusleri
Fen Bilgisi Ogretmen Adaylarinin Kimyasal Denge Konusundaki Bilissel Yapilarinin Incelenmesi
Veliler Okul Dışı Öğrenme Ortamları hakkında Ne Düşünüyor?
Sınıf Öğretmen Adaylarının Okul-Öğrenci-Öğretmen Algıları
İlkokul Öğrencilerinin Çevre ile İlgili Kavramlara Yönelik Algılarının Belirlenmesi
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Çevre Sorunlarına Yönelik Çözüm Önerilerinin Belirlenmesi
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerinin Belirlenmesi
Fen Bilimleri Dersine Giren Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitime İlişkin Görüşleri
Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Kelime İlişkilendirme Testi aracılığıyla Isı Sıcaklık Konusundaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Isı Alışverişi ve Hal Değişimi Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi aracılığıyla Belirlenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Eleştirel Düşünen Bireye İlişkin Görüşleri
Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Çevre Algıları ve Yaşanabilir Bir Çevre için Yapılabileceklerle ilgili Görüşleri
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre ve Çevre Bilinci Algisinin Çizim Yöntemi ile İncelenmesi
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Geri Dönüşüm ile İlgili Düşüncelerinin Belirlenmesi
Doğa Eğitimi ile Geleceğin Çevre Algısındaki Değişimin İncelenmesi
Meslek Kuruluşlarına Yapılan Gezilerin Öğrencilerin Düşledikleri Mesleklere Etkisi
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Araç Gereçleri ile İlgili Algıları
Fen Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Tez Çalışmalarının Yöntem Açısından İncelenmesi
Ultrasonic Assisted Dyeability of Polypropylene Fibers
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitiminin Gerekliliğine ve Çevre Sorunlarına İlişkin Görüşleri
PVC PMMA Blendlerinin Karışabilirliğinin Viskozimetrik Yöntem ile İncelenmesi
MAKALELER
Ortaokul Öğrencileri için Geri Dönüşüm Ölçeği: Ölçek Geliştirme ve Güvenirlik Çalışması
Is Nuclear Power Acceptance Related To Environmental Literacy In Turkey?
İlkokul Öğrencilerinin Çevre Sorunları ile İlgili Kavramlara Yönelik Algılarının Belirlenmesi
Ortaokul Öğrencilerinin Geri Dönüşüm ile İlgili Düşüncelerinin Belirlenmesi
ISO 14001 Sahip İşletme Çalışanlarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Öğretmen Adaylarının Öğretmen Algısı
Bilişsel Stiller ve Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Araçlarının Kullanım Yeterliği Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Analyzing the Effect of Concept Cartoon Usage on Students’xx Cognitive Structure Developments and Science Achievements Through Flow Maps
Can cognitive structure outcomes reveal cognitive styles? A study on the relationship between cognitive styles and cognitive structure outcomes on the subject of chemical kinetics
Investigating Cognitive Structures in Some Basic Chemistry Consept via Word Association Test
Öğrenilen Bilgilerin Hatırlanmasında Sınavların Etkisi
Mechanical Engineering Students Learning Stiles and Their Perception of Proffession
Investigation of Classroom Teacher Candidates Cognitive Structures on Some Basic Science Consepts
Utilization of Flow Maps in the Determination of Cognitive Structure of Secondary School Students Regarding the Concept of Recycling and Reuse
Exploring the Relationship Between Cognitive Structure Outcomes and Test Achievements of Pre service Science Teachers on Chemical Bonding via Flow Mapping
Development and Validation of Environmental Literacy Scale for Adults ELSA
Evaluating the Testing Effect in the Classroom An Effective Way to Retrieve Learned Information
İlköğretim II Kademe Öğrencileri için Çevre Okuryazarlık Ölçeği Ölçek Geliştirme ve Güvenilirlik Çalışması
Doğa Eğitimi ile Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerindeki Değişimin ve Görüşlerinin İncelenmesi
Müze Ziyaretinin Öğretmen Adaylarının Düşüncelerine Etkisinin İncelenmesi
Release of N acetylcysteine and N acetylcysteine Amide From Contact Lenses
Concept Cartoons in Science Education Availability and Students Opinions about the Cartoons
A New Method to Increase Disperse Dyeability of Polypropylene Fibers Ultrasonic Assisted Dyeing
Disperse Dyeability of Polypropylene Fibers via Microwave and Ultrasonic Energy
Sınıf Duvarlarının Ötesinde Fen Eğitimi Rüzgar Santraline Teknik Gezi
PVC PMMA Blendlerinin Karışabilirliğinin Viskozimetrik ve Spektroskopik Yöntemler ile İncelenmesi
Beyin Eğitimi ve Fen Bilgisi Laboratuvar Öğretimindeki Yeri
PROJELER
Kocaeli’nde Sanayi ve Doganin Kardesligi
Fen Bilimleri Öğretmenleri Bilim Merkezinde
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Geleceğin Öğretmenleri Doğa Eğitimi Için Sakarya’xxda Buluşuyor
Doga Egitimi ile Cevre Bilinci Sakarya ve Cevresi
Poliproplen Elyafin Boyanabilirliginin Incelenmesi 2006 FBD 021